Biodata Saya

Posted by Unknown
Biodata saya
Ini adalah nama saya..Umur saya 22 tahun, saya anak ke-2 daripada 9 orang adik beradik. Kakak saya Nur Hazwani dan saya yang ke-2, 3 perempuan dan 6 orang lelaki. Ramaikan??? tapi saya happy mempunyai adik beradik yang ramai. Dulu semasa Sekolah Rendah saya bersekolah di  SKKK.3. Semasa Sekolah Menengah saya sekolah  di SMKKK 1. and than selepas SPM, saya menyambung pengajian saya di Kolej Islam Sains & Teknologi(KIST) bachok kelantan. semasa di Kolej saya mengambil bidang Diploma Kejururawatan.   Selama 3 tahun saya belajar di Kolej itu. selepas itu saya konvo dekat Taman Tengku Anis Kelantan. selepas Konvo, saya berkerja sambilan di pasaraya Nirwana maju. Selama 2 bulan lebih saya bertahan kerja  di sana. and than sy pun bertukar kerja  di Supermarket berhampiran rumah saya. hanya 1 bulan je saya berkerja kt kedai sebab tidak tahan penat. tak ku sangka tak ku duga.. Ada someone yang bekerja di kedai celcom telah offer aku untuk kerja di celcom jgk. dan tanpa berfikir panjang aku setuju untuk masuk kerja kt kedai celcom. Tak sangka pejam celik, pejam celik,, dh 8 bulan aku bekerja di sini.. banyak kenangan manis dan kenangan pahit semasa aku  berada di sini. dan disini jugak aku bertemu dengan dia tapi tak tahu macam mana kesudahannya,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,   

0 comments:

Post a Comment

 

Coretan Asma Copyright © 2014 Design by Budak Sengal Sponsor | Editing | Myrodreel Malaysia